Its not right for young lungs to be coughing up blood.

Nu ska jag o Amanda T iväg till vår studentkår rindi o festa till det igen, skit samma att vi börjar klockan nio i morgon bitti liksom. Vem gör inte det? Så har det varit i snart två veckor för mig och det håller på ända till söndag.

Skolan går iof bra med, hade föredrag i tisdags som jag hade lyckats förbereda mig ganska bra inför. Jag känner mig hemsk mot alla vänner i finspång som jag inte hör av mig till men det här är till er , så fort jag har sovit mer än tre timmar en natt så hör jag av mig. Nej men skojar inte det är grymt mycket just nu. Skola hela dagarna, festa hela nätterna. Låter glamoröst men jag börjar känna mig (och se ut som) en knarkare nu. Inte så fett.

So 1, 2, 3, take my hand and come with me
because you look so fine
and i really wanna make you mine.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0