I wanna be luke skywalker

 



Nu är det måndags igen o jag stressar verkligen för tentan som kommer om tre veckor snart. I lördags vart det fest som sagt o amanda får priset för fullaste ungen, HAHA! riktigt kul va det (för mig). :D Sen lacka jag ur för jag inte hitta våra nycklar o sen gick det neråt, men ändå! en bra kväll!

Igår hade vi bakis dag hos robin som bjöd på hamburgare. Jag släpade ner amandas säng så vi fick plats allihopa i vad då blev en dubbelsäng. Jag försökte somna hela tiden men filmen va för bra (alphadog). Slänger in lite bilder, har inte så många eftersom vi precis räddade robins kamera (han tog alla kort) från mejerigatan. Håll till godo mamma!






to messed up to even mess around


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0