Tenta pluggar.

Kan inte göra nått för jag tenta pluggar, eller försöker. Vaknade av att jag inte kunde andas för andra gången på en månad. Känns som en ballong blåser upp i mig. Kanske låter komiskt men det är det faktiskt inte . AmandaT sprutade näsblod över hela badrummet i förrgår, hamnade överallt på väggarna. Så går det när man är stressad/oroad. O ingen av oss sover längre, går inte. Nu har vi sprit förbud ända tills 28 oktober.

Piratsittningen(piratmaskerad) var det roligaste på länge:D Alla klädde verkligen ut sig o amanda vann "smädesbattlen"! Rolig efterfest sen med över 30 pers på 19 kvadratmeters etta. Dom som bodde där va tvugna att skrika "POLISEN KOMMER" för att folk skulle masa sig därifrån.

Nej, nu ska jag tenta plugga lite mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0