Ut på stan

Tog mig ut på stan idag (alldeles själv såklart) för o se till att jag hittar till skolan imorgon, o det var ju inga problem, visby är inte stort direkt, och det var finaste vädret så jag passade på att fin promenera lite med cykeln. Allt gick super på vägen ner mot hamnen o allt sånt men vägen hem var det en sån himla uppförsbacke hela vägen så finpromenaden slutade i ett träningspass.

Igår lagade jag bacon och kollade på terminator 3. Ganska dålig film om man jämför med ettan och tvåan. Det ringde i telefonen och ett antal personer( vet inte hur många) skrek "JAG ÄLSKAR DIG!!" i kanske tio minuter. Självklart var det Alex P som var ansvarig för det :) Gjorde min kväll!

Nu ska jag färga håret, rått färgat ska det bli! jippie!


Österport

Innanför murarna

Nere vid havet ringde jag både mamma och Amanda T



Almedalen

Men det är det här som allt handlar om, det viktigaste. Imorgon klockan tio har jag upprop. Shiiit.

Kommentarer
Postat av: marre

måste väl ändå få påpeka att jag var inblandad i ringandet med!

2009-08-23 @ 15:10:14
URL: http://mariy.webblogg.se/
Postat av: amanda

ja det såklart!:D

2009-08-23 @ 18:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0