Söndag morgon

Lammningen(nollningen) har nu pågått i sex dagar, jag har festat fem av dom. Känner mig ganska sliten men varje kväll när man kör igång är det lika kul igen, o varje morgon när man vaknar är det .. ja ..

Amanda har ju äntligen kommit hit och det funkar verkligen asbra! Igår blev jag lite lack när hon sprang iväg o försvann från mig o snodde nån killes plånbok o allt möjligt :P Men jag hittade henne ute vid söderport så det va lugnt.

Jag ska snart till skolan o plugga med min grupp(notera att det är söndag) och jag vet inte hur roligt jag tycker det är just nu, känner mig illamående. Fast det kanske blir bättre när vi har lagat mat.

Jag och Amanda skulle hämta våra utemöbler idag på morgonen och fick en blick av vad Patrik måste städa såhär dagen efter hans förfest. Dom små vita korten på marken är resterna av två kortlekar. (Vi spelade öl spelet i två timmar typ).







jaja nu blir det mat

Jag saknar er alla i finspång så himla mycket!!


Kommentarer
Postat av: mikaela

hallåååå.. ja vill veta vad ni gör!! skriv lite =)

2009-09-02 @ 15:43:38
URL: http://mikaelastenback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0